Wij kunnen ons voorstellen dat u diverse vragen heeft omtrent het huren van een camper. Hieronder een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem gerust contact met ons op.
- Kunnen we de camper bekijken
- Is een hond toegestaan?
- Hoeveel vrije kilometers?
- Is de camper te huren voor een weekend of midweek?
- Hoe dient de camper ingeleverd te worden?
- Kan de camper ook gebracht of gehaald worden?
- Hoe zit het met de verzekering, eigen risico en waarborg?
- Wat zit er aan inventaris bij de camper?
- Is het ook mogelijk om beddengoed erbij te huren?
- Stroom in de camper op diverse momenten
Veelgestelde vragen camper huren
Kunnen we de camper bekijken?
Ja, dat kan. Echter de camper is dusdanig nieuw dat hij pas in januari 2025 geleverd wordt. Vanaf dan kunt u een afspraak maken om te komen kijken.
Is een hond toegestaan?
Ja, u mag een hond mee. Hiervoor rekenen wij wel een meerprijs, zie hiervoor onze tarieven. Ook vragen wij u in dat geval een kleed mee te nemen waarop uw hond kan liggen. Deze is verplicht als uw hond op een stoel of bank laat ligt. Op de bedden mag de hond niet liggen.
Wilt u tips en adviezen voor camperen met de hond? Lees dan het artikel: Camper huren, hond toegestaan
Hoeveel vrije kilometers?
Wij hanteren 2.000 km vrij per week en voor elke extra km € 0,25.
Is de camper te huren voor een weekend of midweek?
Ja de camper is in het voor- en middenseizoen ook te huren voor een weekend (vrijdag tot en met maandag) of een midweek (maandag tot en met vrijdag). De seizoenen zijn terug te vinden onderaan de pagina Tarieven.
Hoe dient de camper ingeleverd te worden?
Wij gaan ervan uit dat u de camper veegschoon oplevert (binnen- en buitenkant). Met buitenkant doelen we erop dat er geen grote moddervlekken e.d. op zitten en de ramen schoon zijn. Verder informatie over het opleveren van de camper staan beschreven in de huurvoorwaarden.
Kan de camper ook gebracht of gehaald worden?
Indien de planning dit toelaat is dit mogelijk. Hiervoor maken we dan een aanvullende offerte op maat. Deze kunt u aanvragen via Camper breng- en haalservice.
Hoe zit het met de verzekering, eigen risico en waarborg?
De camper is WA Casco en pechhulp verzekerd. Het eigen risico is € 1000 per schadegebeurtenis en de waarborg is € 1.250. Er zijn organisaties waarbij u uw eigen risico kunt afkopen. Wij adviseren u hiernaar te kijken.
De details zijn terug te vinden in de huurvoorwaarden bij punt 6 en 7.
Wat zit er aan inventaris bij de camper?
Omdat de wensen verschillen per huurder, hanteren we een kale huurprijs en is er de mogelijkheid diverse zaken erbij te huren. Deze zijn terug te vinden in de tarievenlijst. Heeft u specifieke vragen, kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.
Is het ook mogelijk om beddengoed erbij te huren?
Ja dit is mogelijk. We leveren standaard matrasbeschermers, maar indien u passend beddengoed wilt voor uw vakantie, dan kunt u dat ook bij ons huren. We hebben schoon beddengoed voor elk bed van de camper, zodat u zeker weet dat het past. De prijzen hiervoor kunt u vinden in de tarievenlijst.
Stroom in de camper op diverse momenten
De camper heeft een huishoudaccu waar u stroom uit kunt verbruiken, dit is 12 volt. Is de camper aangesloten op het elektranet dan kunt u de 230V stopcontacten gebruiken. Staat u niet op een camping en heeft u geen stroomaansluiting, dan kan het handig zijn om een kleine omvormer mee te nemen. Een omvormer kunt u aansluiten in de sigarettenaansteker en dan kunt u 230V gebruiken. (Let er: de accu kan leeg raken als het stroomverbruik hoog is.)
Werkt mijn koffiezetapparaat in de camper?
Niet via een omvormer, soms wel als u aangesloten bent op het elektranet. Dat is van een aantal factoren afhankelijk: De installatie van de camper, de installatie op de camperplaats, het vermogen van de apparatuur. Kortom dit kan elke keer verschillen. U heeft de grootste kans als u een apparaat heeft met een extra laag vermogen, speciaal voor camping gebruik.
Staat uw vraag niet tussen deze veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op.